Cégek, irodák költöztetésénél kiemelt fontosságú a gyors, pontos és hatékony lebonyolítás, megrendelőink zavartalan munkavégzésének érdekében. Minden esetben előzetes felmérés szükséges, az optimális folyamatok kidolgozásáért. Teljes körű és részletgazdag terv készítése elengedhetetlen annak érdekében, hogy minden irat, bútor, eszköz a megfelelő irodába kerüljön. Szükséges a jól kidolgozott forgatókönyv, már a megbízás mérete adta adottságok, igények szerkezetében. Fontos kihangsúlyozni, hogy a kezdeti fázisoknál már jelen vagyunk, és stratégiailag minden igényt felmérő, precíz szolgáltatást nyújtsuk. Minden iroda más felépítésű menetrendet, és szakértelmet igényel. Rendszerünket ismérve, kiemelt fontosságú az irodarészlegek pontos időzítésének áttelepítése, az adott érkezési irodaterületre. Az összes ingóságot, dobozt megjelöljük, felcímkézzük az átláthatóság, ellenőrizhetőség és precíz szállítás kivitelezéséhez. Igény esetén az iratokat, törékeny tárgyakat dobozoljuk, csomagoljuk, a búrokat, munkaállomásokat szét- és összeszereljük Partnereink kérésére. Nagy gyakorlattal rendelkezünk csavaros és csavarkötésmentes polcok szerelésében is.
Kérje egyedi ajánlatunkat, keressen minket személyes helyszíni felmérésért!